پرسشنامه یادگیری خود جهت دهی (چنگ و همکاران ، 2010)

دسته بندي : علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی
توضیحات

این پرسشنامه را چنگ و همکاران (2010) ساخته ­اند و داراي 20 پرسش است. این آزمون علاوه بر نمره کلی، 4 مؤلفه یادگیري خودجهت­ دهی شامل انگیزش یادگیري، طرح­ ریزي و اجرا، خودنظارتی و ارتباط بین فردي را می­ سنجد. پاسخ­ دهی به پرسشنامه بر اساس طیف لیکرت از خیلی موافقم تا خیلی مخالفم است. نمره که از این پرسشنامه به دست می­ آید بین 20 تا 100 است. نمره بالا در این پرسشنامه نشان­ دهنده سطح بالاي یادگیري خودجهت­ دهی است. در پژوهش شن، چن و هو (2014) آلفاي کرونباخ براي کل مقیاس 91/0 و براي چهار خرده مقیاس به ترتیب 81/0، 82/0، 75/0 و 75/0 محاسبه شد.

ویژگی پرسشنامه (بطور خلاصه)

تعداد گویه ها : 20

تعداد مولفه : 4 مولفه ( انگیزش یادگیري، طرح­ ریزي و اجرا، خود نظارتی و ارتباط بین فردي )

روایی و پایایی : دارد

نحوه نمره گذاری : دارد

منبع : دارد

نوع فایل : word و قابل ویرایش

تعداد صفحات : 2
دسته بندی: علوم انسانی » روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 2644 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.rar

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 2

حجم فایل:25 کیلوبایت

 قیمت: 7,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    قابل استفاده برای کلیه پژوهشگران

  • محتوای فایل دانلودی:
    Word و قابل ویرایش